söndag 25 januari 2009

Extrapengar!

Vad härligt att få mitt första lönebesked för detta året. Det blev lite mer än 1000:- mer än vad jag räknat ut att det skulle bli - helt klart åt rätt håll!

Igår var jag ute och runt hela stan för att leta rätt på en ny bärbar dator. När jag efter 4 timmars letande hittade en Samsung som uppfyllde alla mina kriterier (tja, förutom priset då eftersom den var dyrare än vad jag tänkt mig) fanns den inte i affären! Det blir till att fara tillbaka nästa helg. För övrigt lyckades jag slösa en hel del pengar på träningskläder, en bok och lite inredningsprylar.

Problemet med att flytta land är ju bl a att man inte direkt tar med sig småsaker som är lättersättliga så det har blivit mycket shoppande till lägenheten de senaste månaderna och fortfarande behöver jag en massa grejer som jag visserligen kan leva utan men som jag saknar,t ex taklampor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar